2016. augusztus 23., kedd

Lisztmentes Protein Palacsinta! #EgészségesSzerda

Úgy érzem, hogy manapság teljesen átlagossá válik különböző proteinek/fehérje porok szedése, étrend kiegészítés és gyorsabb izomnövelés céljából. (Nagyon remélem, hogy jól vagyok informálva:D)

Valószínűleg ezért kaptam kérést a környezetemből egy proteines, diétás receptre. 
Rögtön a palacsinta jutott eszembe, hiszen ennek sok egészséges változata van, így jött létre ez a Lisztmentes Protein Palacsinta!
Mi epres-fehércsokis fehérjeport használtunk, de szerintem tök jó, ha váltogatjuk az ízeket, mert ezzel mindegyik különleges lesz:)

LISZTMENTES PROTEIN PALACSINTA



Hozzávalók ( kb 5 palacsintához)

- 170 g zabpehelyliszt (házilag is elkészíthető, sima zabpehely ledarálásával!)
- 30 g protein por
- 2 dl tej (használhatunk alacsony zsírtartalmú, vagy kókusz/mandula/szója tejet is!)
- 2 dl ásványvíz
- 1 egész tojás
- 1 tojás fehérje

Egy tálban összekeverjük a zablisztet és a fehérje port,majd hozzáadjuk a tojásokat, a tejet és az ásványvizet is. Csomómentes palacsinta tésztát keverünk ki.
Én kókuszolajjal kentem ki a palacsintasütőt, és kis lángon kisütöttem a lapokat.
Azt vettem észre, hogy jóval tovább kell sülnie, mint a hagyományos palacsintának, úgyhogy nézegessünk alá, és amikor aranybarna lesz, akkor fordíthatjuk.

Mi vanília pudinggal töltöttük meg, ami nem igazán tette diétássá, de esetleg egy zsírszegény túrós töltelék jó opció lehet!:)



Jó étvágyat!
Noémi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése