2016. június 8., szerda

FAHÉJAS -DIÓS DIÉTÁS SÜTEMÉNY! - EGÉSZSÉGES SZERDA!!

Hatalmas kedvencemmé vált a mai fahéjas süti, ami ráadásul egy diétás változat, így tökéletesen illik az #EgészségesSzerda sorozatba. 
Egyszerű, finom és nagyon gyorsan elkészíthető!
Íme a recept!:)

FAHÉJAS - DIÓS DIÉTÁS SÜTEMÉNY!

Hozzávalók (kb. 20x30 cm-es tepsihez)

- 15 dkg zabpehelyliszt
- 5 dkg durumliszt
- 9 dkg nyírfacukor
- 10 dkg olvasztott kókuszzsír vagy vaj
- 1 tk sütőpor
- 2 tk őrölt fahéj
- 10 dkg joghurt
- 3 tojás
- dió a sütemény tetejére

Mivel egy szimpla "kavarós" receptről van szó, egy habverővel összekevertem a liszteket, cukrot, sütőport és a fahéjat.

Ezután jöhet a tojás,és  az olvasztott kókuszzsír. Dolgozzuk egyenletesre a masszát, és öntsük sütőpapírral bélelt tepsibe. Következhet a dió (vagy bármi, amivel dekorálni szeretnénk a tetejét), amit tetszés szerint rendezünk el. Én ügyeltem arra, hogy a sütés után viszonylag egyenletesre tudjam vágni a szeleteket, így nem használtam sokat, és egymás alá/mellé rendeztem őket, 

160 fokra előmelegített sütőben sütjük körülbelül 20 percig, illetve tűpróbáig. 
Miután kihűlt, felkockázzuk. Én tejjel szeretem enni, mert így talán nem olyan "egyszerű". 


Persze, ez a recept sem a "bármennyit ehetek belőle" kategóriába tartozik, de egy kielégítő alternatíva lehet!:)

Jó étvágyat!
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése