2016. július 5., kedd

BANÁNOS SMOOTHIE TÁL! - #EgészségesSzerda

 Az utóbbi időben megtaláltam a tökéletes nyári reggelit, ami ráadásul egészséges is!
A banános smoothie tál egy fagyos, hűsítő finomság, amit fel tudunk dobni szezonális gyümölcsökkel is.
Hihetetlenül egyszerű, a végeredmény pedig inkább egy krémes fagyira emlékeztet!
Ma megmutatom az én verziómat az alaprecept feldobásához!:)

#EgészségesSzerda



Hozzávalók ( 1 adaghoz!)

- 1 fagyott banán
- 2 ek görög joghurt

opcionális és mindig változó:
- zabkeksz
- málna

Fagyasszuk le a banánt kisebb darabokban.
Mielőtt elkészítenénk a smoothie részt, hagyjuk, hogy egy kicsit felengedjen. Így kíméletesebbek leszünk a turmixgépünkhöz.
A fagyasztott banánt tegyük a turmixgépbe a joghurttal. (Ha nem elég édes a banán, adhatunk hozzá egy kis mézet is!)
Körülbelül 30 másodpercre indítsuk el a gépet. Egy krémes állagú masszát kell kapnunk. Majdnem olyan mint egy vanília puding:)

Készen is vagyunk az alappal. Dekoráljuk úgy ahogy szeretnénk.
Én törtem egy kis zabkekszet a tálam aljára, majd rákanalaztam a banán smoothie-t. A tetejére szintén került egy kis keksz, illetve egy pár szem málna.
Legyetek kreatívak, bármivel fel lehet dobni az egyszerű alapreceptünket! :)

Jó étvágyat!
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése