2016. november 16., szerda

SÜTŐTÖKÖS TEEN WOLF MUFFINOK!

Erősen türtőztetnem kellett magamat, hogy ma ne egy karácsonyi bejegyzéssel érkezzek, de sikerült, és ezért naaaagyon büszke vagyok magamra.

Hatalmas Teen Wolf fan vagyok, és mivel a hatodik (és egyben utolsó) évad tegnap volt látható az amerikai nézőknek, arra gondoltam, hogy erre az alkalomra készítenem kell valami hozzá kapcsolódót. A muffinokat a sorozatban szereplő falkák szimbólumaival dekoráltam.

Természetesen, felhasználtam a maradék sütőtököt is, és sütőtökös muffinokat sütöttem, amik fantasztikusak, különösen a mascarpone krémmel!

SÜTŐTÖKÖS TEEN WOLF MUFFINOK!



Hozzávalók

A sütőtökös muffinokhoz:
- 280 g liszt
- 200 g kristály cukor
- 4 ek barna cukor
- 1 tk őrölt fahéj
- egy csipet őrölt szerecsendió
- 1/2 tk reszelt vagy őrölt gyömbér
- egy csipet só
- 1 ek sütőpor
- 110 g puha vaj
- 2 tojás
- 180 ml tej
- 250 g sütőtökpüré (ehhez a sült tökből egyszerűen kikaparjuk a húsát, és botmixerrel átpürésítjük)

Mascarpone krém:
- 235 ml habtejszín
- 225 g mascarpone
- 65 g porcukor

Dekoráláshoz:
- Teen Wolf falka szimbólum sablon (forrás: inetrnet. De követhetitek az én kész mintáimat is:))
- erős zacskóba töltött olvasztott csokoládé

A muffinok elkészítése
1. A vajat robotgép használatával  krémesre keverjük a cukorral.
2. Hozzáadjuk a 2db tojást és a sütőtökpürét, és tovább keverjük.
3. Fokozatosan adagoljuk a tálba a száraz összetevőket (a fűszerekkel, sütőporral összekevert lisztet) folyamatos kevergetés mellett.
4. Végül hozzákeverjük a tejet, és kisütjük a muffinokat 180 fokon kb 20 perc alatt!
Hagyjuk őket teljesen kihűlni!

A mascarpone krém elkészítése
1. A mascarponét simára keverjük a porcukorral.
2. Egy külön tálban kemény habbá verjük a tejszínt.
3. A felvert tejszínt óvatosan összeforgatjuk a cukros mascarponéval, és a kész ktémet habzsákba töltjük.

Dekoráció elkészítése
1. A sablonra sütőpapírt rakunk, és kitöltjük a szimbólumokat az olvasztott csokival.
2. Miután megszilárdultak a minták, a mascarpone krémmel dekoráljuk a muffinokat, és mindegyikre teszünk egy csoki falka szimbólumot.







Jó étvágyat! 
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése