2017. február 22., szerda

HARRY POTTER VAJSÖR RECEPT!

Valószínűleg az összes Harry Potter fan szíve megdobbant a bejegyzés címe láttán (amit meg is értek, hiszen jómagam is közéjük tartozom!:D).
Igen, tényleg megtörténik, elkészítjük a Roxmortsi Három Seprűben kapható híres vajsört!

Már elég sok netes receptet kipróbáltam, és mára szerintem kifejlesztettem a számomra tökéletes vajsört!
Ráadásul a recept alkoholmentes, tehát semmi köze a sörhöz! Így az is nyugodtan elkészítheti, aki esetleg nem szereti a sör ízét vagy nem ihat alkoholt.
A vajas jelleget pedig a #susdagyon Karamell öntet adja, ami tartalmaz vajat is!

Szeretném megjegyezni, hogy ez a recept eléggé a "vagy imádom vagy utálom" kategóriába tartozik, úgyhogy lehet, hogy meglepő lesz elsőre az ízvilág.
Mi imádjuk!

HARRY POTTER VAJSÖR RECEPT!



Hozzávalók

- 5 ek házi készítésű karamell öntet (ITT!)
- 380 ml almalé ( én 20%-osat használtam)
- 310 ml szénsavas gyömbéres űdítő
- tejszínhab a díszítéshez (otthon kikeverendő)

1. Egy közepes méretű lábosba kanalazzuk a karamellt és hozzáöntjük az almalevet.
2. Közepes lángon addig melegítjük, amíg egységes folyadékot nem kapunk.
3. Levesszük a lábost a tűzről és felöntjük a gyömbéres üdítővel.
4. Poharakba öntjük a vajsört és rákanalazzuk a felvert tejszínhabot (én még csurgattam rá karamell öntetet is!)
 Tálalhatjuk melegen vagy behűtve (így is nagyon finom!)




Repudio muglicum!
-Noémi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése