2016. augusztus 17., szerda

Sütés Nélküli Mokkasüti! - #EgészségesSzerda

Sokszor el kell fogadnunk, hogy ami egészséges, az nem mindig diétás és nem minden alkalommal illik bele bármilyen fogyókúrába.
A mai #EgészségesSzerda receptről is ezt tudom elmondani, hiszen ez a Mokkasüti is tartalmaz cukrot, sőt még csokit is.
Azt gondolom, hogy mégis sokkal sokkal jobb, ha egy-két ilyen sütit kapunk be, mint egy nagy krémest!

SÜTÉS NÉLKÜLI MOKKASÜTI!




Hozzávalók (kb 10 sütihez!)

- 60 g zabpehely
- 60 g zabliszt (ha ezt ilyen formában nem találjátok meg, akkor nyugodtam lehet darált zabpelyhet is használni, mert igazából a kettő ugyanaz!)
- 40 g barna porcukor
- 2 ek cukrozatlan kakaópor
- 1 ek vanília aroma
- 1 ek víz
- 50 g (fél tábla) ércsoki (én narancsosat használtam)
- 50 ml kókusz/ vagy étolaj
- 2 ek instant kávékeverék (én cikrória kávét használtam)

1. Egy nagy tálban összekeverjük a száraz összetevőket, tehát a zabpelyhet, a zablisztet, kakaóport, cukrot.
2. Az étcsokit felkockázzuk kicsire, és beletesszük a tálba.
3. Most következik a kókuszolaj, a víz és a vanília aroma. Ezek fogják összetapasztani a száraz összetevőket. Egy fakanállak keverjük ki a masszát.
4. Sütőpapírral lefedett vágódeszkára kis kör kupacokat formálunk a masszából a kezünkkel! Ezeket le is lapogathatjuk, hogy még inkább süti kinézetű legyen a végeredmény!
5. 30-40 percre a hűtőbe tesszük, hogy megszilárduljanak, majd lehet is őket fogyasztani!
Természetesen, nem bírnak ki sokat melegebb hőmérsékleten, így érdemes a hűtőben tárolni őket!!





Jó étvágyat!
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése