2016. október 2., vasárnap

PÓKHÁLÓS PUDING DESSZERT! #Halloween

A #Halloween sorozatom inkább egy hashtag Pókháló sorozattá alakul át, tekintve, hogy az eddigi három publikus receptemből kettő címében fellelhető a pókháló szó. Ez azért is érdekes, mert utálom a pókokat...
Ennek ellenére, ma is egy finomsággal érkeztem, ami inkább recept ötlet. Hihetetlenül egyszerű, de mégis mutatós, és egyáltalán nem esik a "fúúúúj, de undi!" halloweeni édességek kategóriába!

Igazából csak egy kis puding, keksz, és csoki az egész egy kis pókhálós csavarral.
A tökéletes desszert egy gyors partira!

PÓKHÁLÓS PUDING DESSZERT!



Hozzávalók

- egy csomag vanília puding (elkészíthetitek a saját vanília pudingotokat is, ITT a recept!)
- kakaós keksz (én Pilótát használtam)
- étcsokoládé

- pókháló sablon (a bejegyzés végén találjátok!)
- zsírpapír
- tetszőleges desszertpoharak (én kristály pezsgős poharakat használtam)

1. Elkészítjük a pudingot, és hagyjuk, teljesen kihűlni!
2. A pókháló sablonra helyezzük a zsírpapírt, és az olvasztott étcsokit egy erős konyhai zacskóba öntjük. Befőttes gumival megkötjük a zacskó tetejét, és egy kis lyukat vágunk az elején.
Körberajzoljuk a pókhálókat, és a hűtőbe tesszük, amíg meg meg nem szilárdulnak!


3. Összetörjük a kekszeket. Én beletettem őket egy zacskóba és húskloffolóval estem nekik. Hagytam egy pár nagyobb darabot is!













4. Elővesszük a desszertpoharakat és az aljukba szórunk egy kis kekszdarát. Ezután rákanalazzuk a pudingot a pohár tetejéig. Én egy késsel elsimítottam a felszínét.
A maradék kekszdarával kis körgyűrűt készítettem a pohár szélére. Erre helyeztem rá a csoki pókhálókat.

Pókháló nélkül!




A család imádja a pudingot, úgyhogy az egyszerűsége ellenére, eddig ez a kedvenc Halloweeni receptjük. Kíváncsian várom a további reakciókat!:)

Jó étvágyat!
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése