2016. október 4., kedd

Répás-Banános Minitorták! #EgészségesSzerda

Őszinte leszek.
Az utóbbi időben elhanyagoltam az #EgészségesSzerda bejegyzéseket, ami nem volt tudatos. Először is, elég sokat foglalkozom a blogon futó #Halloween sorozattal (az eddigi receptek ITT vannak listázva!), illetve nem is volt olyan új egészséges étel, amit meg tudtam volna osztani.

Szerencsére, ismét volt egy kis időm, és ez alkalommal mindenféle előzetes kutakodás nélkül szabadultam be a konyhába, hogy süssek valami egészségeset. Meg kellet lepődnöm, ugyanis talán a kedvenc egészséges sütimet hoztam össze, amiben tojás sincs (igen, ez akkor hiányzott a hűtőmből:D).
Ezek a minitorták így nagyon krémesek lettek, egyáltalán nem olyanok, mint a sütik, inkább mondanám őket nyersnek. De persze nem azok, mivel nincs bennük tojás..... na mindegy, íme a recept!:)

Répás-Banános Minitorták!



Hozzávalók ( 4 mini tortához /muffin formában sülve!/ )

- 1 banán
- 1 közepes répa reszelve
- 125 g natúr joghurt
- 1,5 ek méz ( ez függ a banán és a répa cukortartalmától)
- 3 ek zabliszt
- 1 tk fahéj

Nagyon egyszerű dolgunk van.
Először egy villával összepépesítjük a banánt, majd hozzákeverjük a reszelt répát.
Mehet bele a joghurt, méz, zabliszt és a fahéj is. Jól összekeverjük az összetevőket.
A tésztát kókuszolajjal kikent muffin sütőkbe kanalazzuk. Itt fontos elmondanom, hogy én szilikon muffinsütőt  használtam. Ha nem lett volna ilyenem, biztosan kibéleltem volna muffinpapírral, mert másképp nagyon nehéz lenne kiszedni a sütiket!
180 fokon sütöttem őket 20-25 percig! Fontos, hogy hagyjuk őket teljesen kihűlni, mielőtt kiszednénk a formából!
Ahogy említettem, a belseje még elég krémes marad, ami lehet, hogy sokaknál nyersnek hathat, de én imádtam!



Jó étvágyat!
Noémi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése