2017. január 25., szerda

SZÍV ALAKÚ HÁZI PIZZA!! #ValentinNap

I'M BACK PEOPLE!
El sem tudom mondani, mennyire jó érzés újra sütni/blogolni!
Majdnem 1 hónap kihagyás után már nagyon hiányzott ez a fajta alkotás, úgyhogy mától azt tervezem, hogy visszatérek a megszokott kerékvágásba.

Tekintve, hogy a januárból szinte már semmink nincs, azt gondoltam, vágjunk a közepébe és kezdjünk el Valentin napra hangolódni.
Tudom, most sokan valószínűleg megfejelnék a monitort, de ezek az aranyos, kreatív finomságok nem csak Valentin napra, de akár Anyák napjára is tökéletesek. Plusz, ezek csak kis finomítások egy pár önmagában is létező recepten, csakúgy mint a mai pizzánkon!

Szerintem nem kell sokat magyaráznom a  pizza ötletét.
Csak szeretném megosztani a mi kedvenc házi tészta és paradicsomszósz receptünket, illetve a szívecskés kivitelezést. :)
Természetesen, a feltétek variálhatók, mindenki elkészítheti a kedvenc pizzáját. Az én személyes kedvencem a szalámis, ezért ma is ilyet sütöttem.

SZÍV ALAKÚ HÁZI PIZZA!



Hozzávalók

A tésztához (elegendő 3 közepes méretű pizzához)
- 50 dkg liszt
- 2 ek olívaolaj
- 1 ek só
- 1 tk őrölt fekete bors
- 3 dkg friss élesztő
- 3 dl langyos víz
- 1 kk cukor

A szószhoz (elegendő 4 nagy alakú pizzához)
- 1 doboz (40 dkg-os) hámozottparadicsom-konzerv
- 3 tk szárított oregánó
- 2 gerezd fokhagyma
- 2 ek sűrített paradicsom
- fekete bors ízlés szerint

A szósz elkészítése
1. A fokhagyma gerezdeket átnyomjuk a fokhagymaprésen (vagy nagyon apróra felvágjuk).
2. Az összes hozzávalót egy botmixer vagy turmixgép segítségével egybedolgozzuk.

A pizza tészta elkészítése és összeállítása

1. Az élesztőt a langyos vízbe morzsoljuk és hozzákeverjük a cukrot is. Hagyjuk felfutni.
2. A lisztet összekeverjük a sóval és az olívaolajjal, majd fokozatosan hozzáöntjük a felfutott élesztőt. Kidagasztjuk a tésztát (ehhez használhatunk dagasztó gépet vagy gyúrhatjuk kézzel is!), és duplájára kelesztjük!
3. A tésztát három részre osztjuk,  egyenként kinyújtjuk és a tepsibe helyezzük őket. Én a szív alakot egyszerűen szabad kézzel vágtam ki, nem kell aggódni, bármikor újra lehet gyúrni a tésztát!
4. Kenjük meg a pizzalapot a szósszal és szórjuk meg a feltétekkel. Én szalámit és sajtot választottam, és ezeket szívecske alakú sütikiszúróval varázsoltam szív formájúra.
5. 180fokra előmelegített sütőben sütjük a pizzát kb 20-25 percig!




                                                                                                           Kellemes készülődést, Jó étvágyat!
Noémi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése